Fixxus donus...

Det fixas en del, och kollas lite mera, rings och funderas och vrids och vänds...

Och de bästa av allt, det är minsann lite roligt men allt ringande och pysslande som blir...

Idag är det fredag, och jag ska få hämta underbarnet och jag ska få bli hel igen, vi ska kanske på en liten utflykt imorgon, det får vi se. I annat fall så ska vi umgås, leka, kramas och mysa oändligt mycket...
Det finns inget mysigare än när hon kommer på morgonkvisten och kryper in under täcket och kramar om en med småarmarna och viskar för att inte väcka P, mamma jag älskar dig! ♥ Det är då jag vill att tiden ska stå stilla. Hon är bäst i världen och så ärlig och spontan mitt underbarn!

Nu ska jag fixa lite mera, och jobba en sväng och smula... och hoppas på att det bjuds på gofika snart =P

Puss och hej!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall