Först så glad, sedan fylld med ångest...

Svallningar på känslofronten...

Jag blev så glad imorse, jag har skickat in mitt första uppdrag på kursen som jag läser och hade godkänt i sikte men det återkom med ett VG =) Jag blev riktigt glad, för jag hade inte ängnat det så mycket tid...

Sedan när jag kommer hem på lunchen så har jag fått brev från tingsrätten och nu är det dags för dejt i på tinget i Luleå i slutet på maj, jag blev helt kall. Det är så sjukt ofattbart att det ens händer, att någon annan människa, ska bestämma om mitt barn ska bo med mig eller inte...

Är inte det alla mammors rätt att få vara med sina barn?? Jag har inte gjort något brott, jag älskar henne över allt...

Mitt vackra underbarn, som blir 4 år gammal på lördag!! Jag ser dig fortfarande framför mig när du kom till mig i denna världen, liten, vacker och ack så efterlängtad. Jag vill leva hela mitt liv och vara stolt och bestört över allt som du kommer att hitta på, stötta dig i svårigheter och finnas där allt från dina första tand till dagen du gifter dig, alltid jämt.

Jag kommer aldrig att svika dig... Jag älskar dig...

Always forever


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall