Äntligen!!

Igår minsann så låste man upp det nya boet och började fylla det med kära ägodelar...
Det var en rackarns tur att jag hade söta vänner som hjälpte mig att bära grejer, det var mycket snällt av er, jag ringer igen när jag kommer med nästa lass... haha

Var kvar till mitt i natten och skrivade ihop möbler och pillade på med allt småplotter som man tydligen äger i massoooor...
Nu ska jag en sista rajd, sedan är det väl bara typ en Ikea resa eller så, så att jag blir riktigt riktigt nöjd...

Det kommer att ordna sig med det mesta, jag känner det! Även om vissa är en pain ibland så kommer även det att gå över...

Längtar, sjukt och hädiskt mycket...


Kommentarer
Skrivit av: Nästan grannen

Det är bara ringa stumpan, mina muskler finns alltid tillgängliga för dej! :) (alltså Isak) :P hihi

2009-01-23 @ 08:31:17









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall