Förändringarnas tid...

Så var de nytt år då...

Nya möjligheter säger en del och det kan väl vara sant förvisso, för mig känns det som om det är på väg in i förändringarnas tid.
Den här julen har varit lite tråkig, inget underbarn hade man då heller, men firades i goda vänners sällskap ändå...

Dagen till ära vinner jag nog priset för världens sämsta supportpersonal, jag är inte smart idag helt enkelt...
Tankar flyger och far...

Men jag har ett mål, och det är ikväll... Rackarns så skoj jag ska ha =)
Jag missade ju alla festligheter juldagen och det har varit en helt vit jul denna så man får väl passa på då man inte har lyckan att ha underbarnet hemma...

Jag var snabb som en vessla på lunchen, hann leta reda på min försvunna börs, tanka bilen, hann både på affären gröna skylten och mimmis och handla kvällen utstyrsel, snacka en sväng i telen och ta två tuggor mat innan det var dags att logga in igen ...

Jag har blivit kallad fröken Hornavan idag, det kan om jag tänker efter vara ett väl passande namn, för ingen kan väl svänga in något så enkelt till så komplicerat så det  inte ens går att förstå som jag.

Man kan laga ett sårat hjärtan med ännu flera lögner, det borde alla lära sig...

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall