Roadtrip

Hela helgen kommer att fyllas med mil  i bilen, träffa nytt och gammalt folk...

På slaget tre slutar man idag, då får jag hämta Tyra och vi åker till arjeplog och ska bo i en stuga med alla våra andra tomtar som ska med. Hästen ska med också, men han får minsann bo i stallet tror jag =)
Senare ikväll ska benen och magen hårdtränas för instruktör och så även imorgonbitti, när vi e klara med det så blir det en dusch och vidare färd mot en vän som är på sitt eget träningsläger, där ska vi umgås och äta middag...

Vad som händer senare är inte riktigt spikat ännu, men jag hoppas på att hinna hämta mina köksgrejer och saker, sånt som man inte kan leva utan... Ni vet, typ gardinstänger och gardiner och sånt... :P

Sen blir det pyssel i boet och jag tror att vi kommer att måsta ta semester efter helgen jag och Myran, men det är härligt att få göra roliga saker och träffa mycket folk som gör en glada på en och samma helg!!

"Det kommer att komma en tid, då allt kommer att gå vår väg!"


Kommentarer
Skrivit av: Ann-So

har du köpt häst?? Var det den du red igår??

2009-01-23 @ 15:00:39
URL: http://lyckligaslut.blogg.se/
Skrivit av: An.

jag gör som du. rider andras. mycket praktiskt. man rider när man känner för det, det kostar inget och bäst av allt... man slipper jourerna :)



de är ju lite svårt att komma loss kontinuerligt när jimpa är borta mkt och man har två små att auktionera ut. men när man väl tar sig dit och ut på en tur så är det ju underbart, jag saknar min häst och stall-livet ngt så hemskt mkt... men, de små blir ju bara större och större, så en vacker dag :)

2009-01-25 @ 13:29:59
URL: http://lyckligaslut.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall