Sorgefredag!

Idag är det fredag igen, skönt med helg, men tragiskt att lämna bort underbarnet...

Det är första gången på länge länge som jag inte har en plan på vad jag ska göra eller dryfta mig med under helgen?? Någon som har några heta tips??

I veckan har jag haft härlig tid med min underbara söta!

En heldag på laggis men pimpelfiske, skoteråkning, korvgrillning och mys med goa vänner...

Vi har hunnit med en hel del bobåkning, långa bad med massoooor med skum. vi har ritat målat och vikt olika lådor och kreationer av papper mm mm...
Vi har uppfunnit nya pussar :P Hajpussar, ankpussar och fiskpussar ligger högst på topp för tyramyran, hon är så go då hon skrattar så hon inte kan sluta... Mys mys mys hela veckan...

Onsdagen så red Tyra sin första officiella ridlektion, ponnyn till förfogande var Bianca, och vips hade Tyra ytterligare en "bästivän" som hon kallar det. Då det var första lektionen för VT och Tyra var ensam första gången så hon fick mycket uppmärksamhet av sina ridfröknar... Men efter en stund kom det en kommentar som är så klockren från min lilla vildkatta=) När hon rider slalom och gör balansövningar...
Tyra: " Nä mamma nu slutar vi med det här, nu ska jag hoppa!"

Gissa vem som blev bitter då man inte fick hoppa på första lektionen...  Men många pussar delades ut till den nya bästivännen...

Nu ser jag fram emot att få nycklarna til vårt nya bo, så vi kan komma igång och få lite ordning på våra grejer...




en sådan bland massa andra saker ligger på beställning...


Kommentarer
Skrivit av: Linda från Lse

Du kan väl komma hit:) längtar ju supermycket efter dig. kram kram.

2009-01-16 @ 11:54:39









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall