Förändringarnas tid..

Jag rekommenderar inte 5 dagars stallsjour med feber och kräksjuka :P

Lite bilder på underbarnet, en bit på väg, men en bra bit kvar...

Mars 2009




Juni 2009


Vi jobbar på galoppen, det är som det som ska läras in på kommando, men ack så han tycker att jag är tokig som ber honom om något han blivit lärd att man inte ska göra...
Killen är en klippa på att hoppa, om det är högre än 50, annars så travar han så fint över (höga knän hehe), galoppen fungerar jättebra i skogen och efter vägarna men mindre villigt på plan eller i ridhuset... Han har stulit mitt hjärta och ibland är de så skönt, då bara jag och han hittar på ett äventyr... Då kan man njuta och koppla bort allt annat en stund...

Vårt Arvidsjaur



Nu är det 2 veckor kvar tills huset förhoppningsvis ska stå klart, det pysslas i den mån man hinner mellan alla uppdaragen, nu inväntas bara köket, det är ju som en rätt vital del känns det som =)

Jag har fått foton och ett tidningsutklipp från Svenne, Chips nya ägare, han fattas oss verkligen, men han har det bra, det är det som är huvudsaken...

Ha de så hörs vi!

Kommentarer
Skrivit av: Anonym

Hoppas ni blir friska snart söta fröken!

2009-06-16 @ 15:48:23
URL: http://bjursan.blogg.se/
Skrivit av: Angela

Härligt ni har det och Tage ser mkt mkt finare ut!!

2009-08-21 @ 11:51:04









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall