Ny vecka...

Måndag då igen...

Morgonen började på A-hälsan och cyckelprov... (!) Döm av min förvåning då testreultatet säger att jag har en god kondition.. jaja, än har man inte hört allt :P (Tackar mamman och pappan som sitter på en molnkant för alla bra gener som jag fått... = Ät allt onyttigt, motionera inte i onödan = Bra form och kondition..

Helgen var späckad, lydnadstävlingar hela lördagen och det var så kul att flera av våra kursdeltagare startade på tävlingen och med bra och fina resultat!!
Det jobbigaste var med dagen att jag blev sjuuukt hundsugen igen... Får se vad man kan göra åt den saken senare...

Söndag var det hopptävlingar på stallet, jag blev anmäld i sista sekund, då både malå och arjeplog lyckats nappa alla pokaler på lördagen tänkte jag att jag skulle vara med och slåss lite... jag fick  låna Elsa-Lisas ponny och vi hoppade som ett skott runt banen i hästklassen men tyvärr så petade vi en bom, jaja... Men bara en felfri i grundomgången så kom vi på en fin 2:a plats på våran tid, Snabbast av alla jag och racerponnyn Bella ♥ Kulkul!!

Jag blir så glad,  det är något speciellt med att smida sig runt en bana med hinder...

I övrigt så har vi rivit köket helt totalt i huset och håller bara på att vara återuppbyggnad av kaoset innan det är dags att börja dra flyttlasset igen =)

Föresten! lilla Tyrahjärtat är i både pitan och norran idag...

http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=4679217

http://norran.se/nyheter/akommuner/article298997.ece

Tingeling

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall