Massa projekt..

Sorry, jag vet att jag är lite dålig :) Men det händer så mkt just nu...

Fick ett samtal från en vän i västerbottenslandet och det har satt en hel del hjul i rullning.. Nu är allt kirrat och ikväll så händer det... Bildbevis kommer imorgon =) ( Hoppas ja... hihi)

Helgen var vi i Medlefors och det var mycket givande och god mat som vanligt, man blir inspirerad och har ett projekt med söta fröken Bjursan att rodda genom nu i vår =) Spännande och roligt...

Sedan kom mitt stora hjärta hem i måndags och fyllde tomheten i mitt liv igen... ♥  Igår blev han ett år äldre och det smaskades tårta hemma i huset.. Mums ;) 

Till helgen är det planerat en Lyckseleresa och besökare på lille Aarons dop, ska bli kul för Myran att träffa släkten och lille kusinen som vi hittills bara pratat om och hon bara har sett på kort!

Ja väntar även ett samtal idag, hoppas att det gått vägen, annars tror jag att ja måste skråla en skvätt...

Men men, jag har jobb som väntar på mig...

Vi får höres...

Puss

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall