Yesterday...

Efter en helhelg med jour och sjuka hästar så var jag en rätt trött och sliten liten jag... Drog en maratonsovning mot måndag och den var verkligen behövlig, hela måndag fylldes med jobb...

Hade kontakt med soc mest hela dagen både via mail och telefon innan skrivelsen deras skulle skickas in, märkligt nog så skulle den andra partern i det hela fylla på manuset med en massa pajkastning... Jag valde att låta det stå som skrivet, enbart rätta min arbetsplats som blivit fel.. Sedan beslutade jag mig för att jag faktiskt växt ur sandlådan och vinner inget på att hålla på som vissa andra...

Det känns faktiskt rätt bra, och jag känner mig inte orolig längre, jag har svar på allt som de har att säga så jag ser en ljus framtid, även om det tynger mig vissa dagar hela denna processen...

Jag har längtat till gårdagen länge nu... Med tårar i ögonen och värme i hjärtat försvann tomheten hos mig...


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall