Judgment day

Imorgon... Då är det dagen D. Dagen då allt verkligen börjar, antingen kommer allt allt lösas till det bästa eller så kommer mitt liv att sluta ha en mening...

Jag bävar, jag längtar efter att få sova ordentligt, att magen ska sluta göra ont och att mitt hjärta ska få vara hos mig för alltid... Jag är inte den som försöker ta ifrån henne något, för mig så har hon lika stor rätt till honom som till mig! Men jag vägrar, vill inte, kan inte, får inte förlora henne. Om dom bara visste vilken storm som dom dragit igång!!

Jag hör skitsnacket vandra, men låter det passera, visst i helvete har vi växt upp från sandlådan för länge sedan???

Nedan, den omtvistade och vackra lyckliga tjejen på Bianca...



Det kommer en dag då denne tjejen också kommer att förstå sammanhanget i det hela, då kan jag stolt gå med ryggen fri!

♥I tid och evighet i mammans hjärta älskade Tyra!!!♥

Kommentarer
Skrivit av: Fia Lotta Larsson

Hon är finast i världen! :)

2009-05-27 @ 10:40:49
URL: http://bjursan.blogg.se/
Skrivit av: Anna

Lycka till! Jag håller alla tummarna!

2009-05-27 @ 13:03:07









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall