Oändliga aktiviteter

Förra veckan var rätt hektisk så jag trodde att denna skulle bli lugnare, men ack vad jag bedrog mig =)
Men det blir väl som man gör det...

Jag drog en chansning och mailade till en tjej som hade samma namn som Tages uppfödare, och glad blev jag då hon svarade. Det känns som lite roligare om man har lite bakgrund att gå på, och så fick jag dessa sköna bilder...





Då var han söt mitt lilla bus...

Så hoppade vi in i transporten och åkte till Jörn, red lite för Lotta och det var riktigt roligt, och det klingade till i mitt huvud faktiskt... Även i Tages, det var mycket nyttigt!
Jag blir lite mallig då han blir så uppskattad av så flera olika människor! Han är ju min vinstlott!

jag red även Vijole... suck i mitt hjärta, det är verkligen inte samma häst som kom spe och mager för flera år sedan, hon är "enorm" välutbildad och helt fantastik att rida... Lite kontrast till min lilla kille men vi har ju just börjat.. hihi

Just nu vill jag så många saker, så jag vet faktiskt inte hur jag ska ha tid med det...

Kommentarer
Skrivit av: Adakligan

Så roligt du fått kontakt med Tages uppfödare !

Uppfödaren tyckte nog det var lika kul ,säkert..

Kanske kan jag å Kalle komma på ngn tömkörningskurs framöver det skulle va såå kul.

Vilken Lotta rider du för?

2009-05-14 @ 13:12:58









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall