Jag har verkligen tänkt...

Jag har verkligen tänkt på att uppdatera er, men det blir som aldrig...

Hinner inte hitta motivationen länge nog för att orka skriva om allt som händer och hänt...
På måndag kommer i alla fall domen, och det är väl det som är det värsta just nu...

Sömnen är ett minne blott & helt ärligt gör man allt för att vara så lite närvarande i denna världen som möjligt... The twilight Saga är jag inne på för 3 omgången... Jonte tycker att jag är störd, men de får han väl leva med då...

Det är min räddning i mitt destruktiva tänkande...

Tänkte ta mera om rättegången sedan då jag orkar. Men motparten hade i alla fall mage att klaga på min blogg under förhandlingarna... Om det nu var så att det var så jobbigt för dom att jag har en blogg som jag inte ens nämner namn i (aldrig deras) så får de kanske börja läsa aftonbladet.se istället för tyramyra.blogg.se...
(Hett tips ...)

Allt som händer tär...

Önskar på massor av positiva svar snart.. 

Det 17 steg upp till hell och lika många ner till verkligheten igen... Det är bara en tidsfråga...

Jag önskar rymma och se New moon på bio imorgon... Det kanske skulla glädja en lite ;)

Kommentarer
Skrivit av: Anna (Lollos svägerska)

Oj oj oj, att klaga på en blogg är väl rätt omoget!!!

Det är din fulla rätt att skriva precis vad du vill i DIN blogg, dom kan ju välja att INTE läsa den!

Sen hoppas jag för lill-gummans skull att ni får fortsatt delad vårdnad, ett barn behöver både mamma och pappa!!!

Min man är ett levande bevis på att ett barn behöver båda 2, hans pappa blev motarbetad av mamman och han fick tom. ta hjälp av polisen för att få se sina barn - han hatar sin mamma idag och vill inte ha någon kontakt. Men det är lätt att vara efterklok, om "motparten" läser detta hoppas jag att dom tar sitt förnuft till fånga och ser till Tyras bästa och inte utifrån någon egoism!!!

HON BEHÖVER ER BÅDA TVÅ!!!



Lycka till Angelica, håller tummarna för dig!!

Kram Anna

2009-11-19 @ 18:15:02
URL: http://annasplejs.blogspot.com
Skrivit av: Anna

Håller alla tummar jag har för dig gumman!

2009-11-19 @ 23:24:15
Skrivit av: Åsa T

Var i Luleå på en vårdnadstvist och där framkom att pappan till barnet inte låtit lilltjejen utöva ett av sina allra roligaste intressen... trots att mamman erbjudit sej att hämta och lämna... eftersom pappan inte var kapabel... Men se icket... Kunde inte låta bli att undra hur pappan tänker. Är det viktigare att jävlas med mamman/göra sin nya nöjd - än att låta lilltjejen göra något hon älskar... Domaren verkade tänka samma som jag. Jag tror hon också vill flickans bästa! Att få vara med sin mamma som förstår hur viktigt det är att båda föräldrarna är jätteviktiga i ett barns liv! kram

2009-11-21 @ 10:42:53
URL: http://www.dianastigens.se
Skrivit av: An.

Ni finns i mina tankar många ggr om dagen. Håller tummarna att allt ska lösa sig till det bästa. Kram

2009-11-21 @ 13:38:39









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall