Försökt till förändring

Mycket som händer här i livet har man lite svårt att råda över... Men som det ser ut just nu är jag i ett storstädil över vad jag håller på med, vad jag ska fortsätta med och vad jag ska lägga min energi på...

Det är svårt att sålla ibland, men det enda jag vet är att jag behöver mera tid! Och det kan bara komma av att jag får mindre att göra... Det blir nog den bästa lösningen för allt och alla...

Vi hr pratat positivitet idag... Känns som en utmaning, men det kan fungera...

Igår hälsade jag på en kär vän , och fick klämma på lite bebismage :P Jag lääängtar efter att få snusa massa schäferbebisar...

Kaxa Braxa växer, både på höjd, bredd och även i mod, lek och motivation!

Jag längtar efter Lillan, jag vill stänga in oss och våran familj i en liten bubbla och hoppas att den aldrig kommer att spricka.

Vi har fått tid för rättegången nu och den kommer att bli 4 november i Luleå tingsrätt. Jag får många kommenterar om detta, och det känns skönt att höra det folk säger. Det är inte bara jag som tycker som jag tycker...

Dom tar mycket av min tid och energi då jag ska vara ledsen och fundera på era påhitt och påhopp... Men det kan ni ta, ta allt jag äger och har, men ta inte min lilla... Henne SKA ja ha kvar...

Åter till det som jag håller på med...


Kommentarer
Skrivit av: jenny

Du ska nog se att det ordnar sig..;)

2009-10-12 @ 19:12:52
URL: http://jennybloggen.blogg.se/
Skrivit av: Åsa T

kram gumman

2009-10-13 @ 08:34:52
URL: http://www.dianastigens.se
Skrivit av: Anna (Lollos svägerska)

Hej Angelica!

Hittade hit av en slump och jag vill bara att du ska veta att du har många människor med dig i fighten... Jag kommer att hålla tummar och tår för dig och lillan!!!



Många kramar //Anna

2009-10-14 @ 18:54:47
Skrivit av: Anna

Massor med kramar till dig, jag håller tummarna för er!! Kram kram

2009-10-15 @ 21:25:05
Skrivit av: sampe

Håll humöret uppe jag tror på dej och jag vet att du klarar av det här syrran kramar från sampe och Ewa

2009-10-16 @ 11:08:51
URL: http://sampes.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall