I give up!

Jag vet att jag inte är felfri, mer eller mindre dock i andras ögon... Jag kan ta det mesta, även om jag har svårt för att ta kritik, men att det kan vara nödvändigt det vet jag. Men det är skillnad på att ge konstruktiv kritik som kan leda till någon förbättring än att leka besserwisser och trycka ner folk i skoskaften... Då har de jävla säkert gått för långt och då brinner även jag av...

Denna dagen har nog gått till historien i mitt liv, och jag ska göra mitt bästa för att inte komma ihåg att den ens har existerat!

Ledsen att söta fröken Bjursan roar mer än blogginnehavaren själv, Men det bjus de på =)

6 dagar kvar till rättegång...

Kommentarer
Skrivit av: Bjursan

Jag blir road bara jag tittar på dej, för du är så söt ;)

2009-10-29 @ 16:28:39
URL: http://bjursan.blogg.se/
Skrivit av: K

Håller på dig!

Klart som f-n att Myran måste få va med sin mamma oxå!

2009-10-31 @ 20:48:57
Skrivit av: Anna, Albin och William

Vi hejar på dig så ge inte upp!

Massor med styrkekramar. Lycka till!

Kaffepannan står på hos ossom du behöver den!

Kram kram

2009-11-03 @ 18:43:21
Skrivit av: Ida

Vi håller tummarna för dig hela familjen! Och vi tänker på dig och hoppas för allt i hela livet att det ska gå bra!

Sköt om dig!

Massa kramar från oss i Stockholm!

2009-11-03 @ 23:14:38
URL: http://un4giveabl3.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall