Nu tar jag saken i egna händer.

Jag tror inte att det bara är jag som tycker att det händer lite här på bloggen, angelica är juh inte precis så duktig på att uppdatera. Så då tar jag saken i egna händer o uppdaterar åt henne. Däremot så är de juh lite svårt o veta vad som ska skrivas, med tanke på att det är hennes blogg o inte min. Jag kan juh inte precis skriva vad jag har gjort och vad som händer i min blogg, för ville ni veta de så skulle ni gå in där o läsa :P

Jag kan iaf berätta att Angelica hade 2:års jubileum i helgen med mina skor. Vad det betyder är det nog inte många som förstår, men huvudsaken är juh iaf att Angelica själv vet vad jag pratar om.

Annars då? Jo jag kan juh berätta att Angelica är lite dålig på fisktänket, hon tänker surströmming medans vi andra försöker tänka lax. Funkar inte riktigt! Så, om någon har en lösning på det problemet är ni välkomna att kontakta mej.

Nu ska vi se om vi har några kuliga bilder att bju på, dagen till ära.



Här är Angelica på fest, hon ser taggad ut :)



Så här ser hon ut efter ett par öl :P



Efter några öl till blir hon glad :)



Sen kan man skratta tillsammans med henne, det är kul :P



Avslutningsvis så vill jag bara säga att gapa kan hon! Och jag är lyckligt lottad att hon vill gapa med mej :)




Då hörs vi!




Kommentarer
Skrivit av: Angelica

Tack bjursan för hjälpen med uppdateringar =) Tur att du finns, för jag annars skulle det inte publiceras så mkt bilder på mig själv =) ♥ U känns bara lite märkligt att kommentera sin egen blogg :P puss

2009-10-19 @ 16:53:13
Skrivit av: Anna

ha ha ha äntligen fick man lite vettig läsning på den här bloggen:)

2009-10-19 @ 22:10:31
Skrivit av: Ann-So

Men även av denna bloggare så var det lite kryptiska texter, men det passar juh som in på den här sidan :)

2009-10-20 @ 18:19:45
Skrivit av: Brorsan

Hah Syrran du har samma problem som jag :D Skaffa en lite större blixt så blir det mjukar ljus i bilderna och man ser inte hur i gasen man är :P



Ha det bäst vi hörs /Jimmy

2009-11-03 @ 23:30:24









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall