På nya äventyr...

Igår... lyckades jag tydligen med de mesta...

Jag var på väg mot adaklandet, då polisen stannar mig och säger FYYYY böter på dig... ajajaj inte roligt och jag skällde lite på honom för att han faktiskt skrämde skiten ur mig...

Sedan hann jag komma ett par kilometer så har ett storträd ramlat över vägen, och med tanke på att jag inte är i skogshuggarbranchen så har jag ingen motorsåg i bagaget, så jag tänker snabbt! JA! Vi tar en dikeskörning runt trädet istället!! Skodilacken är ju verkligen känd för sin höga markfrigång och 4 hjulsdrift.... (NOT, låg och framhjulsdriven på 13" däck...)

Hursomhelst så kom jag både ner och upp ur diket, men även så hade toppen på tallen kilat fast under motorn och grenröret så det lät riktigt illa då jag provade köra iväg... Men men, leka lite bilmek, jag fick lös den där till slut... Så kunde jag styra kosan vidare...

Kvällen tillbringades med vännen och mentorn i livet! Du fattas mig, då jag inte kan vara med dig jämt längre... Jag fyllde på förådet med schäferpussar och hoppas på att det blir en Nikki ♥ Pärra inom kort! :P

Imorgon styr vi kosan mot Lycksele, jag, Tage och Jonte...
Jag och Tage ska kursa och Jonte ska säkert leka med Mattias och prata svetstrådar  & CNC svetsar eller nått annat manligt intressant ämne... :P

Det ska bli så roligt jag tycker så mkt om min Linda! Det här ska bli spännande... hihi

Kommentarer
Skrivit av: Mentorn ;)

Hej vännen. Skönt att du ändå kom dej fram helskinnad, de va kul att få mysa även om bokföring inte är min favoritsysselsättning. Du är den första som kallat mej mentor, ler. Får väl säga detsamma numera... Tur att det inte är så långt till A-jaur för vi kan ju faktiskt träffas oftare :) Hoppas ni får en härlig helg o pussa Tyran från mej å schäferligan :) Kramar Å

2009-09-10 @ 12:19:33
URL: http://www.dianastigens.se
Skrivit av: jenny

Haha var det två unga pöliser som stoppade dig,för isf blev jag stoppad av samma pojkar och 1500 kr fattigare för att dom har nått påhitt om bältesvecka???

Vem har hittat på de????

2009-09-10 @ 18:59:56
URL: http://jennybloggen.blogg.se/
Skrivit av: Stina

Jag förstår inte, böter? Du? Kan jag väll aldrig tänka mej. Superskodan är väll laglig? Och du har väll alltid bälte? :) Saknar dej stumpan..

2009-09-10 @ 20:26:48
URL: http://bjursan.blogg.se/
Skrivit av: Linda från Lse

Tycker om dig med=)

2009-09-11 @ 22:18:57
Skrivit av: sampe

Äntligen hittar man hit till slut:) Du verkar ha det fullt upp i din vardag jag hoppas du och tyra mår bra många kramar från sampe och ewa

2009-09-12 @ 14:10:34
URL: http://sampes.blogg.se/
Skrivit av: jossan

ina blev såld till finland men nu är hon påväg tillbaka då hon inte gick igenom besiktningen.... så vi får se vad som händer.

2009-09-17 @ 14:37:43
URL: http://josifine.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall