All alone...

Efter en vecka med jobb på dygnets mest konstiga och långa timmar så känns jag ganska så klar. Minibarnet har farit för att vara med sin pappa i helgen och stora barnet kommer ju hem på måndag. Så den här mamman är helt barnlös i helgen, så för att inte deppa ihop över det så packar jag in schäferungen i bilen och drar till en annan kommun helt enkelt!

Ibland är det lite skönt att vara själv i bilen, man kan poppa högt och köra inspirerat. Ja gillar sånt :P

Och verklighetens Edward... Ja tror han finns på riktigt, fick ingen skymt men jag hörde hans röst!

Ibland vill jag också leva för evigt... ♥




Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall