All the stupid things...

Det blev en lång dag idag och den är inte ens nära över. Suck! Men jag har en ny säng och diverse andra saker på släpet här utanför och det gör mig glad.

Fick veta något idag på min väg till Ikea som gjorde mig fruktansvärt ledsen och besviken, jag hade intalat mig själv att någon inte kunde krympa min värld mera än vad som redan gjorts, men fel hade jag...
Som om människorna inte redan nästlat sig in i mitt liv så jag måste se dom i princip var än jag vänder mig, de äcklar mig och irriterar mig att jag är oförmögen att kunna påverka det. Min enda räddning hade väl varit om personerna själva fattade vad dom höll på med och kunde backa ut och bort ur mitt liv, dom klarar sig säkert gott med varandra...

Men, ja ska inte bara tjura...

Faktiskt så är jag övervägande glad ändå.. Vid ett litet glädjeil så kände jag att jag måste få skrika! För lungornas fulla kraft, som Ronjas vårskrii... Den känslan väljer jag att behålla ;)


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall