Full dag

Jag och miniliten var på VC idag, hon hade tid för att ta prover för gluten... Ja vill ju inte att det ska bli med henne som det hann bli med storasyster... Men lite snopet så fick minsann jag också sticka fram armen och lämna samma prov... Hmm... Visst nog har jag misstänkt kanske detsamma, men har man pizza, palt och pannkaka som favoriträtter här i livet så vill man INTE ha gluten... jaja, nu återstår de ju att se...

Hann även ha en lunchdejt, de var minsann trevligt.. Jag hävde nog ur mig ganska mycket skit... Men jag har som haft ett stort sådant behov hela dagen... Huuu, jag är inte snäll ibland :P

Pedikyrade en vovve innan de var dags för möte på bruks, de avlöpte väl av vi som var där.

Helgen blev som uppbokad, söndag hade jag sedan innan, men jag passar på att rymma från orten redan fredag, känns pirrigt, men roligt...

Minibarnet somnade som en klubbad... Så jag får väl ligga sked med schäfern då bara för att jag kan ♥

Pussen...

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall