Tröttigast...

Jag fick en förfrågan om jag inte skulle till Talludden ikväll, de hade varit fantastiskt roligt... Men inte genomförbart tyvärr...

Ska se om jag kan roa det stora barnet med något, hon vill promenera sin mamma på nerverna en smula just nu...

Minibarnet var vaken halva natten så jag känns allt annat än superhurtig och på topphumör idag, längtar redan efter sängen och det är det många timmar kvar innan det är laglig tid att gå och lägga sig... Å jag tror jag har hört någonstans att det är en fördel om man inte somnar före sina barn :P

Måste även fördjupa mig i bruks papper innan tävlingen, men allt känns lite motigt idag, tyvärr har man inte nått val ibland...

Jaja, jag är säkert pigg imorgon...


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall