Sälja sin dröm...

Ute är de skräpväder, men har haft en rätt trevlig morgon här inne ändå...

Jag har nu kopplat på husvagnen på bilen, ska dra iväg den för lite städning och fotografering. Tyvärr så måste jag sälja min pärla som inte fick vara min mera än en sommar.. De känns lite i hjärtat men inte mycket att göra åt...

Förövrigt står det en massa ringa och fixa på schemat för dagen och den där schäferungen måste ju få sig sitt också! Han var ju nämligen världens bästa och Levererade Klassvinst och uppflytt igår. Så vi fick en pokal med oss hem och Tyra kommer att bli överlycklig :P

Hon det söta barnet kommer hem ikväll efter att hon varit på stallet med sin pappa, jag har ju som gjort slut med det stället på riktigt. Dit åker jag nog aldrig igen innan det är utbytt lite personer dära å de lär säkert dröjja tyvärr... Sen om ett par år då alla klagar på vilka idioter det är, så kan jag iaf säga att jag visste det redan från början :P Hehe

Nä, passa på att göra nytta då minibarnet sover..

Puss

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall