Skrapa på ytan...

Hemma, en lång fantastisk, innehållsrik, lärande, jobbig, syrefattig och varm dag har tillbringats i ett röntgenrum i Älvsbyn...

Jag har svurit sjuttitvå fula ord över SFA:s fantastiska vägombygge... Morr :P Min bil är inte byggd för det kan jag lova, samt att jag har ett visst vinande ljud i kupén pga min incident förra veckan... :P

Men, jag fick starta dagen med ett leende idag, även om det var konstigt att stiga upp utan minibarnet så var vi som snabba till skolan jag och Myran...

På hemvägen var vi nog alla trötta, för vi hade då några hysteriska skrattanfall åt diverse lastbilsdäck i väggrenen och allt annat som såg märkligt ut. Fullt normalt ja vet... :P

Nu blir det hemmastudier på anatomi, mAs och kV... mer eller mindre av vad...

De enda jag vet är att ibland vill ja ha mer av allt!

Minibarnet håller på att somna och jag önskar jag fick göra detsamma, men har lite måsten kvar idag tyvärr...

Trötttröttigast i ögat...

He gäll int...

Puss ♥

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall