Stressig ledighet...

Ja vet inte hur jag ska klara av det här med att börja jobba igen, jag längtar som bara den men jag har uppenbarligen fullt upp om dagarna nu med, fast jag ska kallas ledig på heltid...

Idag ringde de och berättade att de var röntgenutbildning på mitt nya jobb idag samt att vår nya chef skulle titta förbi, så jag deltog de jag kunde medan minibarnet sov i vagnen, sen vill hon ju gärna ha min fulla uppmärksamhet :)

Vi har även hunnit vara på BVC för att kolla in längden och grejer och jag bestämde att jag ville att det skulle tas glutenprover på henne snarast, hon har inte gått ner som storasyster hann göra, men hon har gått stadigt uppåt tills nu och nu börjar kurvan plana, så jag tänkte vara i tid denna gången om det skulle vara så...

Vi har haft en dejt med ett par schäferklor och fick kaffe och gofika som tack för hjälpen, gott gott var de!

Sedan stök och pyssel hemma å i bilen, nu dags för att stöka barnen isäng och fortsätta med att betala ut lite löner och så.

De känns bra nu!

Pussen ♥






Kommentarer
Skrivit av: Ida

Oh vad kul att se att du uppdaterar bloggen! Tack hjärtat, nu har jag lite mer att göra om dagarna än att bara lida och tycka synd om mig själv ;) Kram!

2011-08-23 @ 22:34:57
URL: http://un4giveabl3.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall