Tyramyra going north!

Ja, äntligen!

Nu ska jag köpa mig en säng! Redigt less på att sova på golvet är jag, fast de sitter väl mest i att jag vägrar ställa upp min gamla... Den blev ju besudlad av diverse blondinloppor och allt vad dom då kunde tänkas bära med sig dom som hann vara där... Blä usch! Jag ska njuta då den brinner :P

Så en sprillans, helt opippad säng tänker jag lägga mig i imorgonkväll...

Förövrigt så lär jag säkert hitta ett och annat nyttigt och säkert onyttigt men välbehövligt på lilla Ikea ;) Är dock en dålig shoppare, jag blev nog inte tjejjig nog för det...

Jaja, he gäll int ;)

Solen lyser ute, men min sol är inte här...

Puss


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall