Dags för flytt??

Undrar om det inte är dags för en flytt snart...

Det brukar på något konstigt vis alltid bli så då jag äntligen fått ut den sista flyttkartongen ut boet, detta tar bara ibland mer eller mindre lång tid... Typ då man känner att man fått grejerna på sin plats.. Fast just nu skulle de göra mig mindre faktiskt... Rent gode lite...

Vi leker med våran skruvdragare ikväll jag och mini, sätter upp sånna där besvärliga saker som fått vänta..
Det är väl för att alla andra jävlar julpyntar så att jag blir mörkrädd, vad är det för vits och är det något som är trevligt med denna fasansfulla högtid??

Just nu spolar jag gladeligen fram tiden till någon varm och skön sommar långt fram i tiden, då kanske man ser tillbaka på detta med ett leende... Eller inte...

Jaja, ni ska vi skrota på lite till...


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall