Det landar nu...

De känns lugnt, de känns bra!

Tack för samtalet!! Jag gillar att kan prata utan gorm, de bästa av det bästa är väl att kanske hitta vänskapen igen där kärleken tog slut...

Minifis somnade tidigt igen, men lyckades i alla fall hålla henne vaken till halvsju ikväll...

Varit lite duktig och ordentlig och gått med i hyresgästföreningen då dom knackade på dörren och vad gör man inte för en trevlig herre som gillar min hund och ger små presenter till mitt barn ;)

Lillebroder sover på soffan, Arvid som ett slakt på golvet i hallen...

Ja får väl helt enkelt roa mig med något annat då!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall