Hej då!

Jag har nu packat, minis grejer, Arvids grejer och förhoppningsvis mina saker också...

Mini får vara med pappsen ett tag, Arvid lämnar jag på vägen bort och själv ska jag vidare en bit till!
Känns skönt att få lämna dom här 50 skyltarna ett tag, få göra nya saker och perspektiv på ett och annat kanske kommer på köpet..

Ladda upp spotify med en massa ny musik så ska öronen få de dom tål på vägen... Kanske vore de klokt att kolla upp fulbilen en sväng innan man åker.. den får ju ytterliggare några mil på nacken nu.. Men den ska nog också få känna att den lever :P

Jaja, vi ser ju om vi ses...

Adjö...



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall