Hemma igen..

Några långa roliga och inspirerande dagar har tagit slut, nu är man åter hemma i boet!
Haft en prao på jobbet idag som var en riktigt duktig tjej, kul kul. Har fått mera arbetsuppgifter på mitt fina jobb, känns verkligen kalasbra det här, jag lär mig nya saker varje dag och en och annan gång uppfinner jag hjulet igen men det kan de juh vara värt de med :P

Jag har varit gode nervös ett par dagar då jag skickat in min tre första HD/AD röntgen till SKK, men alla bilder var godkända så jag har skött min del av jobbet i alla fall..

I helgen händer det, klänningen och skorna.. Mm, dom har jag längtat efter, men jag är en smula nervös ändå... Jaja, ikväll blir det håret som får sig en makeover så löser sig säkert resten imorgon :P

Tidigare idag fick jag vara kaffefrämmande hos en av världens bästa människor, vissa når man så lätt så fort och den här vill jag behålla!

Spelar sanningen en gång till.. Bara för att de känns så... ♥






Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall