Vem förtjänar vad??

Jag lovar att jag är ärlig i allt jag säger, men för det så säger jag inte allt...

Alla uppskattar inte mina former av uppriktighet, men dom som inte klarar av dom har förmodligen inte imponerat heller...

Kommunikation, av egen lärdom vet jag att det är A och O, men det är för det inte enkelt..

Min lilla hjältinna har somnat... Det tär att vara på dagis, jag har fått en tillfälligt ny arbetskamrat på jobbet, kul att få jobba med fler människor, man har mycket att lära av alla.. Så nu är vi två blåbär som kan hjälpas åt att hitta det vi söker :P

Jag förstår mig mer och mer på karaktären J.
Så dagen quote blir..

"I think I might have been wrong before, you know, about not being able to be friends. Maybe we could manage it, on my side of the line. Come see me."

Dags att skapa lite ordning..

Sen tänder vi alla ljusen och myser...


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall