Fantastiska dagar

Det händer grejer hela tiden, det är helt fantastiskt ♥

Igår tog minifröken sina första steg, mamman blir så glad att jag skriker glatt, vilket resulterade i att en schäfer kommer i 290 för att se vad han gjort för bra :P det ställer till det för minis balans.. Men hon är en duktig chej och testar igen, fina fina lilla kärleksbarnet!

Vi hann även vara och få lite kaffe och fick även bjuda på detsamma igår.. Ja fick mig även pizzasällis på kvällskvisten, sedan mys och elda mera ljus..

Idag är även en stor dag!

Idag är det minifrökens första dag på dagis, vilket innebär att hon tydligen har blivit stora tjejen och att jag snart börjar jobba igen..

Beställde jobbkläder till mig själv igår men jag skulle ha behövt ha en  kurs för tillverkarna i sömmnad och måttning.. XXS på tröjorna och S på byxorna och jag kommer nog att se ut som ett grått springande tält, funderade en stund om jag skulle beställt herrmodell på byxorna, då jag inte hör till kategorin med så kvinnliga former :P men jag var för dålig på herrstorlekar för att ens prova...

Tänker på någon speciell och hoppas att det löser sig för dig!

Själv har jag saker att se fram emot...

Puss

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall