Första dagen

Första dagen är gjord, på mitt nya jobb! Jag hann inte hälften av det jag velat och de vi hade tänkt. Det är fantastiskt att ha så mycket göra så att man får stänga ner hjärnverksamheten en stund.

Nu ska denna chejjen packa, datorer och dyligt som behövs för mötandet, sedan klänningar, klackeskor och badkläder, som behövs för fritiden ;)
Det som är gode bra denna helgen är att man ställer om klockan och för er som tycker om att sova betyder det att ni får sova en timme extra... Och för oss som eventuellt tänkt vara vakna så får vi roa oss en timme extra :P

Det känns tomt här idag, tyst är det också.. Men jag lär mig leva med det också..

Nu ni ska jag göra mitt yttersta för denna helgen ska gå till historen...

Puss

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall