Inskolning check!

Så var lilla minibarnet färdiginskolad på dagis! Hon har skött det hela med bravur och mamman blir mäkta stolt då dom frågade efter receptet på ett sådant barn som henne ♥

Så nu finns alla möjligheter att jobba, så passade idag på att "inskola" mig själv lite på mitt eget jobb.. Personligen tycker jag att de 4 timmar jag kommer att få är för lite, så det är bäst att snappa upp en del av de praktiskt nu när jag ändå har möjlighet!

Ikväll har jag och Arvid även gästspelat på bruks, de var en instruktör kort och det var verkligen roligt att få träffa lite nya hundar och människor igen, även om inte alla var nya så är det alltid kul och inspirerande för en själv då andra tränar. Arvid fick vara "visningsexemplar" och det skötte han helt okej lilla schäferungen, fast där har jag ett stort tack att ge till en vän som lånade med honom på en halvmils promenad idag!

Till helgen är det tävling, dock inte för oss men för en annan vän, vi är sugena på att följa om det är en möjlig kombination med alla barnen och så... Man måste få vara hejarklack också ibland :)

Nu soffan och film... DET var inte igår...

Puss

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall