Kvällskurs

Kurs på bruks igen ikväll, jag älskar verkligen detta! Alla fina individer, då man får använda hjärnan för att klura ut lösningar till diverse problem och framförallt hundägare som känner att man kan ge dom några verktyg att komma framåt på! Det är sånna här dagar jag kommer ihåg alla varför det är värt alla idéella timmar, möten och planering. Man blir taggad själv av att tagga andra, så enkelt är de bara.

Och det är så många fina människor igång just nu på min fina klubb!

Sen att någon form att jubelidiot har varit där och förstört på lydnadsplanen och runt stugan stör mig som bara den, att inte människor har så pass med hjärnkapacitet så att dom förstår att dom förstör andra människors arbete...

En kylig kväll...

Äger en stor längtan & en stark saknad... ♥

Om man tar sig tid att lappa ihop något som varit trasigt, kan det vara så att det kan bli starkare än förr eller kommer det alltid finnas risk för att sömmarna ska brista??

En Ben&Jerrys i soffan och fiffilurar på det en stund..
(För jo, det är fullt normalt att äta glass då man fryser :P)

Puss


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall