Måndag

Och en bra sådan, hade tänkt en massa saker som jag inte alls hunnit med, men hann däremot med en andra massa saker som jag inte ens hade på menyn då dagen startade! Hur jag ska få livet att gå ihop om ett par veckor då jag börjar jobba är fortfarande för mig en gåta... Fast det kan egentligen bli enklare då det finns dagis att tillgå...

Idag fick jag göra ett inhopp på röntgen igen samt att jag borde hunnit dit en stund till för att kunna hjällpa till lite för imorgon.. Då har vi öppet hus och vi träffas allihopen, de känns kul!

Nu på kvällskvisten kom stora tjejen hem efter ridningen och har fått sig sitt första tram på lilltån av en häst, så nu tycker hon ytterst synd om sig själv :) Jag vet att det gör ont, man har ju fått en och annan hästfot på sig i sina dar.. Men hon är lite kröjmig min sota fröken ;)
Men det är fantastiskt skönt att hon är hemma igen, nu är huset fullt igen och hjärtat är komplett ♥

Mini passade på att missa eftermiddagsvilan så hon har varit på ett (hrmmm) strålande humör ikväll, så jag ska mysa rätt tidigt ikväll..

Vi ses...


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall