Oktober...

Plira upp ögonen och mini har sovit ganska så bra inatt, de var väldigt uppskattat av den här mamman!

Det hör till ovanligheterna att vakna före klockan och få ligga kvar i min skön sköna säng.. Det börjar vara ordentligt kallt ute tycker jag, jag trivs bäst i värme.. Fast med ett enkelt och ett dubbelduntäcke i sängen så fryser jag inte om nätterna i alla fall :P

Mini tar tydligen sovmorgon, jag ska rasta schäferbarnet och göra klart för dagisdag nummer 3 om det går som jag tänk! Isf blir de lunch på dajjan!

Jobbet har HLR utbildning i Lycksele idag, ja hade så gärna velat vara med.. Nu har jag ju den via usk utbildningen men det är så bra att repetera, man vet aldrig när den kunskapen behövs..

Nu börjar min nedräkning, jag börjar snart! Spännande, roligt och jag tror det blir helt fantastiskt!!

Jag har redan varit anställd i ett år men inte gjort min första arbetsdag ännu, visst, inne och lite gästjobb men inte på riktigt!
Jag är väldigt tacksam till herr Vet. som berättade att tjänsten som skulle skapas och till tjejen som faktiskt påminde mig om att den låg ute... Och till DV som anställda den tjockaste och höggravidaste av alla 68 sökande..

Mitt nya liv, där allt är lite bättre än förr börjar nog på denna sidan 30 strecket...

Le, de smittar av sig ♥


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall