Stängt

Dagis stängt.. Det är gode idiotiskt tycker jag, men inte mycket att göra åt det...

Jag och mini har ränt runt och varit kaffesnyltande besök hela dagen ;) Sen hem och städa bilen lite och en uppröjjning av boet, den här mamman lyckas av någon konstig anledning även stöka ner mera då barnen är borta än då dom är hemma... Trots att jag varit borta hela helgen, hmm märkligt...

Imorgon börjar det på riktigt allvaret, då är mammaledigheten offeciellt slut och jag är en arbetande människa igen :)
Det enda som känns tragiskt med det är att jag inte får behålla min vikare, det känns skräp att det inte finns plats för oss båda två, tror vi skulle vara en bra team på jobbet!!

Det blir en tidig kväll för flickorna och mig, jag är ju inte direkt van att kliva upp så tidigt... Men man vänjer sig nog rätt snabbt med det också..

Till min fasa kanske min resa måste bli inställd... Måste nog vara borta med jobbet då och då hinner jag inte i tid dit jag ska... Fy så jävulskt surt de känns...

Nu, ska vi kramas


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall