Underbara människor!

Mitt liv är fyllt med underbara människor!

Flera av dom har varit här idag, jag blir genuint glad i mitt hjärta och tänker att jag faktiskt är rätt nöjd. Dom som står mig nära nu är de som är viktigast för mig och mina små. Jag vill inte ta bort någon, men jag är osäker på om jag vill bjuda in någon fler...

Jag har en massa spännande saker att se fram emot, med start imorgon, nästa senare i veckan ♥ , på fredag börjar allvaret, en resa, senare ett evenemang som innebär klänning och högklackat ♥ Ett biobesök, en middag utan barn...

De känns faktiskt som om jag börjat leva lite i det liv jag ville komma till, inte helt där ännu, vintern drar ner mig lite.. Jag hatar kyla och vintern är full av högtider som kommer med påminnelsen om avsaknaden av familjemedlemmar...

Fick se en väns planer inför sitt bröllop,ringarna, klänningen och deras resa... jag blir tårögd, ja tycker det är vackert jag önskar er all lycka.
Samtidigt en stygn av avundsjuka, eller kanske fel ord, men det väcker funderingar om man själv någon dag funnit så rätt att det kommer att bli en verklighet även för mig.. Men än har ju inte hoppet helt lämnat mig..

Ha förståelse, var försiktig... Det är ett lappat hjärta vi leker med...

Dröm sött







Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall