Completed

Nu är det tjejstarkt i huset igen, stora fröken har kommit hem igen ♥ Alice blir så glad då hon ser sin storasyster, de värmer i mammahjärtat!

Vi har inte svävat ut speciellt mycket idag, var rätt trött efter allt kommenderande i helgen, vi valde att inte vara med på vår egen tävling Arvid och jag då mattes humör inte är de bästa då hon har mycket att göra...

Idag har jag rapporterat in det som behövs för tävlingen och de tog ju sin lilla tid, hade bekymmer med att hitta till registreringssidan, den fanns bara i ett mail jag fått för tusen år sen och ingen annan stans.. En länk på skk.se hade ju inte varit en dum idé...

Idag har jag även hunnit vara så gud heligt förbannad, rent så jävla arg har jag nog inte varit på jag minns inte när... Håret på armarna stod rakt ut i flera timmar å de vill inte säga lite...
Det finns inget som gör mig argare än att bli beskylld för något som inte är sant, samt all annan idioti kring det som hände idag... Ja fy fan, om vissa vuxna människor kunde försöka sätta sig in i någon annans situation och tänka därefter, men har man för stort ego och total avsaknad av de som kallas empati, så tror man tydligen att man kan köra med andra som det behagar, men se den gick inte längre... Ja har just slutat vara snäll på det området...

Men förövrigt... Så siktar vi mot luddiludd och rosenrött :P

Puss ♥


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall