Full fart!

Om vi har varit så nyttiga idag jag och mina tjejjor vet jag nite, men vi har i alla fall gjort trevliga saker för själen :)

Klev upp och skjutsade stora buden på skolan, sedan passade jag och Mini på att sova en stund till... :P

Sedan ut på äventyr och lunchdejt med jämnlikar på Hörnet, där fick man ju inse att det är för lite skvallerkärring i en själv då jag ser min tidigare arbetskamrat fått sitt andra barn och jag har inte en susning om att hon en skulle ha en till.. Haha, jag är inte snabb :P

Sedan en snabb kopp kaffe hos fröken fd grannen som jag är glad att jag träffar mera nu när vi inte bor så nära.. ♥

Som blixten hämtade jag stora på skolan och vi åkte ut på bruks så att Arvid fick göra bort en aning av den uppdämda energi som han har..

Möte i helgen, får ev med mig barnvakt, de hade inte varit dumt alls ;)
En eventuell plan för lördag är även på G, de gillar jag...
Och fröken E:s förslag om en stadsresa, poledance och biopremiär!! Den lät ju i mina öron helt fantastisk :D

Dagar när livet är som bäst..

Dom har varit efterlängtade..




Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall