Gästjobb!

Har äntligen efter rätt många om och men installerat det trådlösa i lägenheten, ganska fint att få bort alla sladdar från golvet!
Jag och mini röjjer för fullt i boet och spelar spotify och hon rockar på som bara den minifisen :)

Igår fick jag gästjobba några timmar, pengar gillar jag så jobb är alltid välkommet på menyn! Och idag fick jag hoppa in på veterinärstationen och röntga en hund! Kanske blir det lite mera av det senare i veckan, gillas gillas :)

Nu längtar jag efter inskolning på dagis så jag kan få börja jobba på riktigt, Jag har nu varit anställd i ett år och fortfarande inte börjat jobba ännu.. Hur knasigt är inte de då!?

Helgen närmar sig, som det verkar blir lilla fröken kvar hos mig så ja måste nog tacka nej till min inbjudan till roligheter på annan ort... Men, jag over ändå bättre då hon är hemma ♥

Nu har vi annat att göra!

Puss ♥


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall