Hunderiet..

Tidigare i veckan hade jag en plan om att åka upp till Arvids farmor för att träna lite moment inför kommande lägre tävlingar... tyvärr blev det inte så, men blev inringd till att vara tävlingsledare på domarprovet som hölls i Piteå idag, så vi snusade där i logen inatt Arvid å ja :)
Kommenderingen flöt på rätt bra tycker nog, men ja blev nog så blöt, regn.. Usch...

Nu hemma igen dags för att besöka sin egen brukshundklubb för att ställa iordning banan för morgondagens tävling! Söta fröknarna M & I har varit fantastiska och klippt gräsmattan nu i fredags så jag behöver inte bekymra mig för det. De har även stökat iordning en massa andra saker, ja blir verkligen så glad då folk självmant och frivilligt ställer upp utan att man ska måsta springa före och efter och påminna om saker ♥

Tävlingen lär vara rätt snabbt överstökad då vi inte har så många anmälda, men vi gör de bästa av saken och roar oss i regnet som de utlovat imorgon!

Sedan ska jag mysa ner mig under mitt dubbelduntäcke och se på någon tjejjig film och bara vara.. Å förmodligen somna i soffan :P

Nog för nu!

Pussen

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall