Jävlat slut på!

Alla barnen i sängarna..

Dags att kvällsrasta jyckarna och sedan kommer jag att kravla mig till min säng...

De är så mycket sjukt hemskt så trött jag är, allt som heter hushållssysslor skjuter jag på framtiden, just nu idag och kanske även imorgon..

Jag önskade att jag varit på piggelinhumör, då hade jag eventuellt orkat vara social.. Litegrann iaf :P

Nu, duschen --> Sängen --> Ljudbok -->  Somna

Ska ladda ner Appen till telefonen som spelar in om man pratar i sömnen, efter senaste tidens mystiska drömmar hade de varit rent kanske en upplevelse att få de på bevis ;)

Inga pussar idag, mina är slut...




Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall