Leva idag

Jobbat sedan vi klev upp imorse, eller de jag hinner mellan varven med miniräsern jag har här hemma..

Har även haft ett långt samtal med en vän, hon säger sanningar åt mig och jag är tjurig och vill inte lyssna, fast jag vet juh att hon har rätt, det är väl de värsta med det hela...  Men när viljan och förnuftet inte vill samma sak...
Så är det väl på flera plan, verkligheten och drömmarna är sällan desamma och om det blir någon skillnad på det kan bara framtiden utvisa..

Men jag är fröken dåligt tålamod personifierad.. Där är skyldig ja vet, till vissa saker finns det mer, vissa ger jag inget alls...

Jag känner bara att jag vill börja leva idag...








Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall