Roadtripp

Då hade man varit en snabbis till västerbottenslandet och återlämnat ett barn..

Jag hann med världshistoriens snabbaste kopp kaffe hos min kära vän, tyvärr visade det sig att jag glömt något jag skulle göra hemma så det var till att rusa hemåt igen.. Synd, för jag träffar min vän allt för sällan ♥

Annars så är de måndag, stora har farit bort igen, de var ingen rolig dag att lämna på skolan idag.. Vackra söta finaste underbara underbarnet, det värker i hjärtat när det blir sådär...

Nu står sanering på schemat och jobb efter det!

Kan någon förklara för mig hur jag ska ha tid att gå till ett arbete efter jag slutat vara mammaledig?? För jag lyckas nu verkligen fylla mina dagar med så mycket annat meningsfulla aktiviteter.. Fast dock så får jag förmodligen bättre betalt av att arbeta :)

Imorgon ska mini få vara med sin pappa så jag får jobba, mycket snällt av honom!

Idag mina vänner..  Känns det så här...

♥♥♥


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall