Underbara Söndag

Gårdagen tillbringades i S staden på styrelsemöte, denna gången hade jag med mig två fantastiska barnvakter som passade på att springa på stan under tiden jag var på mötet.
Jag hann även dit en liten sväng innan det var dags att åka hemöver igen och fick minsann med mig något fint i en påse hem ;)

Kvällen var fantastisk, jag vet inte när jag hade så roligt sist. Det är nog helt enkelt så att de måste vi göra om ♥

Jag har fått mig en inbjudan, den innehåller stora lockelser... Mmm, måste suga på karamellen innan jag vet om jag är redo...

Nu ska vi ut och le i det vackra vädret!

Puss

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall