Vuxenpoäng

Söndag, solen sken ute idag! Mitt lillla hjärta har kommit hem och fyller ut hålet hon lämnat efter sig..

Jag har samlat lite vuxenpoäng i helgen.. Har storskrubbat upp mina golv och bonat dom.. Så nu vet jag då hur man gör det, men de kändes som en stor tantvarning att göra de..  men det blev verkligen fint såhär i efterhand och förhoppningsvis så kommer det inte kännas som om man skurar sandpapper hädanefter!

Vi har även lydat lite i helgen jag och schäfern, två pass på bruks och ett här hemma på gården, det tar sig, men han är taggad till tusen!! Vi kommer nog inte att tävla mera i år, isf någon lydnadstävling. Men lägre måste få vänta till våren, vi har ju inte lärt oss att krypa och jag vill ge honom möjlighet till någon platsliggning med skott innan han ligger på tävlingsplanen. Jag tror verkligen inte att det berör honom, men lite schysst kan man juh vara :P

Festligheterna som var planerade för den här helgen blev tyvärr inställda, varken resan bort eller med vännen som kom hem..

För övrigt har jag ett leende på mina läppar idag, jag älskar dagarna då livet är fantastiskt och även motgångarna är positiva!

Så nu ska jag minsann ta min ljudbok och krypa ner i min fantastiska sköna renbäddade säng... ♥

Puss






Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall