Jag saknar dig...

De är så jävla förbannat! Det kan bara inte gå över!

Jag var inne i nått annat, i nått som faktiskt kändes bra! Men det är som satan att då ska alla gamla tankarna komma och dyka upp i huvudet och förståra känslan av att det faktiskt var en förändring på väg i mitt liv...

I och för sig hade den väl inte varit ärlig i sig, men jag tror den hade varit bra för mig.
Nu är jag bara less på allt och ger blanka fan i vilket, jag vill bara att du ska försvinna ur mina drömmar, mina tankar, ur mitt hjärta och ur mitt liv!!!

Med orden du sa kommer har jag inte den blekaste chans att gå vidare, jag har i tankarna tagit kontakt med dig på så många vis, bara för att jag tycker att jag är värd de! Och att jag tycker att att du har en del svar att ge mig...

Hörde att flytten verkar ha gått bra och att du installerat dej.. Även om jag inte vill bry mig så är jag juh glad för det i alla fall...
Jag vill inte bry mig ett skit! Men tyvärr är väl sanningen den att jag aldrig kommer att sluta.. Och det stör mig som satan för tillfället...

Jaja, nu ska jag packa min väska och lämna äckelhålet jag bor i för tillfället...

Adjö!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall