Saknar nått...

Det finns så mycket som lockar just nu, samtidigt finns det så mycket som ska göras..

Schäferhunden fick arbeta i selen framför sparken idag, sedan dess har han varit riktigt snäll och lugn :P Men mattes kondition skulle ju helt klart kunna förbättras.. haha
Fick finkaffefrämmande och hund diskuterades, kul och allt för länge sen! Måste ju faktiskt ta mig i kragen och börja planera för tävlingssäsong 2012, lydnadstävlingarna börjar ju herregud snart!!!
Palo är på för jämnan, bara dags för matten att hänga på i samma anda! Men träningsplaner med sällskap till helgen blev de då planerat, längtar!!!

Sakta men säkert försöker jag styra upp det här totala katastrofområdet som råder i boet efter alla dagars jobb då jag egentligen bara varit hemma sovit och vänt. Men förhoppningsvis blir vi överens jag och lönekuvertet nästa månad i alla fall!

Det är lite rörigt just nu, men känns en aning bakbunden och säger varken bu eller bä, men även jag kan bli less...

Har en miniresa planerad, drömmer om en längre till mindre snö och människor jag tycker om, jag saknar en speciell vän och längtar tills du kommer hit, har fyllt förrådet med samtalsämnen igen..

Denna kändes passande för dagen...

"Det är i motvind en drake lyfter"

Puss

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall