Vad hände 2011?

2011, var ett upplysningens år...

Inget år har nog gett mig mera insikt än just detta, jag har lärt massor av andra och framförallt om mig själv..

Insikt att människan är förunderlig och denne kan göra de mest märkliga saker...

Att mitt liv har blivit några personer fattigare, men samtidigt flera själar rikare och de känns fantastiskt bra!

Vissa saker har varit tunga, men tidigare erfarenhet har bevisat att de mesta ordnar sig till slut!
 
Ödet tror jag på, vissa saker är helt enkelt tänkt! Det är bara att gilla läget och hålla med...

2012 blir nog helt fantastikt






Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall